l'ordre des loups Index du Forum

l'ordre des loups Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

Cbr Rotonde Richting Aangeven Rotonde

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    l'ordre des loups Index du Forum -> l'entrée de la grotte -> présentation
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
fraibre

MessagePosté le: Jeu 6 Oct - 01:00 (2016)    Sujet du message: Cbr Rotonde Richting Aangeven Rotonde Répondre en citant

Cbr Rotonde Richting Aangeven Rotonde > shorl.com/tiregragelonu

Cbr Rotonde Richting Aangeven Rotonde

d351235422
Jij,,,,reed,,,,tenslotte,,,,netjes,,,,in,,,,de,,,,eigen,,,,rijstrook,,,,voor,,,,rechts,,,,afslaan,,,,en,,,,de,,,,ander,,,,maakt,,,,-van,,,,de,,,,linkerrijstrook-,,,,een,,,,zijdelingse,,,,verplaatsing,,,,naar,,,,rechts,,,,zonder,,,,kennelijk,,,,goed,,,,gekeken,,,,te,,,,hebben,,,,of,,,,dit,,,,wel,,,,mogelijk,,,,was.,,,,Ikzelf,,,ben,,,van,,,mening,,,dat,,,op,,,het,,,moment,,,dat,,,een,,,fietser,,,een,,,rotonde,,,(in,,,bebouwde,,,kom),,,oprijdt,,,hij,,,geen,,,enkele,,,automobilist,,,in,,,de,,,weg,,,zit,,,vanwege,,,de,,,(aangrenzende),,,fietsstrook.,,,..,,,Mijn,,persoonlijke,,mening,,is,,dat,,dit,,geen,,kwaad,,kan,,en,,meer,,duidelijkheid,,geeft,,aan,,de,,te,,volgen,,rijrichting,,van,,de,,bewuste,,bestuurder.,,Erg,,,rommelig,,,allemaal.,,,Maar&.het,,,,moet,,,,dus,,,,alleen,,,,voor,,,,het,,,,verlaten,,,,van,,,,de,,,,rotonde.,,,,Zoals,,,richting,,,aangeven,,,naar,,,links,,,bij,,,het,,,oprijden,,,en,,,dan,,,doodleuk,,,halfrond,,,gaan,,,(rechtdoor,,,dus).,,,

Als,,,ze,,,geen,,,richtingaangeven,,,(niet,,,voor,,,en,,,niet,,,op,,,de,,,rotonde),,,zie,,,ik,,,dat,,,als,,,een,,,aanwijzijng,,,dat,,,ze,,,rechtdoor,,,willen,,,en,,,hoewel,,,ik,,,daar,,,niet,,,vanuit,,,mag,,,gaan.,,,Als,,,jij,,,-zoals,,,je,,,aangeeft-,,,de,,,rotonde,,,verlaat,,,,sla,,,je,,,af,,,en,,,moet,,,je,,,het,,,rechtdoorgaand,,,verkeer,,,op,,,dezelfde,,,weg,,,vr,,,laten,,,gaan.,,,Dijkstra,,,23-01-2016,,11:29,,#27,,Een,,passagier,,bij,,me,,in,,de,,auto,,wil,,beweren,,dat,,je,,geen,,richting,,aan,,hoeft,,te,,geven,,,als,,er,,pijlen,,op,,de,,weg,,zijn,,aan,,gebracht,,,bij,,b.v,,een,,kruispunt,,L.A.Hier,,ben,,ik,,het,,niet,,mee,,eens.,,Beantwoorden,,admin,,schreef:,,08/11/2009,,om,,16:00,,Beste,,Daniel,,,Zoals,,je,,al,,aanhaalt,,geldt,,de,,plicht,,tot,,het,,aangeven,,van,,afslaan,,door,,gebruik,,van,,de,,richtingaanwijzer,,alleen,,bij,,het,,verlaten,,van,,de,,rotonde.,,Zon,,,grote,,,Mercedes-Benz-Vito.,,,Meest,,verwarrend,,is,,misschien,,wel,,als,,er,,haaientanden,,voor,,het,,verkeer,,is,,als,,jij,,afslaat.,,Mvg,,,,,,,,Sjaak,,,,Beantwoorden,,,,.,,,,Nog,,wel,,komende,,van,,links,,en,,dan,,nog,,vaak,,bumper,,aan,,bumper.,,

guitarra i claudia humoller pdf freehonda cbr 150r long term ownership reviewnaomi novik temeraire series epub filesnasopharyngeal carcinoma diagnosis pdf freenumb piano sheet music free pdftroubleshooting active directory 2008 pdf freedecreto supremo 224 bolivia pdf freepaul graham essays epub format2005 honda cbr 600 f4i horsepower calculatorpassport deutsch 2 lehrerhandbuch pdf free
Publicité

MessagePosté le: Jeu 6 Oct - 01:00 (2016)    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    l'ordre des loups Index du Forum -> l'entrée de la grotte -> présentation Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Creer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange